Folk som yttrar sig

Blir så jävla sur, på riktigt! Religion hit och dit, vem fan har gett dig rätten att yttra dig? Syftar på sångerskan Zara Larsson, snälla håll käften bara, du är 14 år, du kan inte ens torka dig själv i röven än. Jag har ingenting emot homosexuella, jag ser dom som vanliga personer så länge dom respekterar mig. Så kommer hon som får allt serverat på ett fat, som aldrig lyft ett finger för att göra någonting och yttrar sig. "Religion är onödigt, jag tror inte ens på Gud" blablabla, MEN YTTRA DIG INTE DÅ!? Jävla åsna, har lust att slå in hennes tänder.
 
Det är sånna personer man stör sig på, inte homosexuella, kristna, muslimer, ateister, svarta, vita, utan inkompetenta idioter som inte ens vet vad dom ylar om. Varför bryr ni er? Varför jag tar åt mig är för att jag är katolik. Min religion är ett av dom sakerna jag håller kärt och är ett av dom sakerna som får mig att fortsätta leva och må bra. Fast det värsta är ju nog när folk säger "när jag ser Gud, då kan jag börja tro på han"... DET HETER TRO FÖR ATT MAN TROR, INTE FÖR ATT MAN VET! Herregud vilka idioter det finns, har vetat det hela tiden men nu vill man ju bara stoppa in sin sko i varje persons mun. 
 
Svär, djävulen sover aldrig. Ska även förklara en sak för er. Allt dåliga som händer i världen ska ni inte ta ut allt på Gud och säga "om han finns, varför gör han inget"? Jo, för att det finns något som heter djävulen som får folk att göra idiotiska saker och (!) gå emot Gud på alla sätt. Vi är inga robotar som Gud styr, vi har fri vilja. Vi får välja antingen den goda eller den onda sidan, det är bara att välja. 
 
Jag älskar när folk som verkligen vill veta om min religion frågar frågor. Dom är inte negativa utan vill bara veta vad vi tror på och vad vi tycker. Efter det, då kan man yttra sig så mycket man vill. Men, att en jävla 14-årig tönt yttrar sig och bara ser det från sin point of view, så vill man inget annat än att ta tåget upp till Stockholm, gå in i hennes klassrum och slå henne med en stol i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback